STRONA GŁÓWNA · FILM PROMUJĄCY - "ZSS w Żninie zaprasza" · BIP · KONTAKT · DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI · MONITORING · RODO 20-04-2024 10:43:40
Nawigacja


WYDARZENIA

GALERIE ZDJĘĆ

Oferta zajęć dla dzieci z diagnozą autyzmu

PEDAGOG, PSYCHOLOG, LOGOPEDA

STOWARZYSZENIE "KAPITAŁ ZAUFANIA"

ŚWIETLICA

BIBLIOTEKA SZKOLNA

GRANTOWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE

PROJEKTY UNIJNE * PROJEKTY RZĄDOWE *

ARTYKUŁY- publikacje nauczycieli

FILM PROMUJĄCY - "ZSS w Żninie zaprasza"


Podręczniki - SZKOŁA PODSTAWOWA
Podręczniki - SZKOŁA BRANŻOWA I STOPNIA

Użytkowników Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 1
Najnowszy Użytkownik: tj
Magdalena Czaplicka: KONSPEKT Z ZAJĘĆ OTWARTYCH DLA NAUCZYCIELI Przedmiot: Funkcjonowanie osobiste i społeczne

KONSPEKT Z ZAJĘĆ OTWARTYCH DLA NAUCZYCIELI

Przedmiot: Funkcjonowanie osobiste i społeczne

 

TEMAT: Polska w Europie- członkowstwo w Unii Europejskiej

 

DATA ZAJĘĆ OTWARTYCH :..............

KLASA: I,II,III Przysposabiająca do pracy

CZAS TRWANIA ZAJĘĆ : 90 minut

PROWADZĄCA : mgr Magdalena Czaplicka

CEL GŁÓWNY:

            Kształtowanie postaw obywatelskich i świadomości europejskiej

 

CELE SZCZEGÓŁOWE:

 

      uczeń zna podstawowe informacje o Unii Europejskiej

       rozpoznaje i wymienia symbole Unii Europejskiej,

      opisuje wygląd flagi,

      przyjmuje właściwą postawę podczas słuchania hymnu

 

METODY:

 

      słowne (pogadanka, instruktaż, formułowanie pytań i odpowiedzi),

       oglądowe (ilustracje),

      praktyczne (prace plastyczne)

 

 

FORMA PRACY:

      indywidualna,

      grupowa

 

ŚRODKI DYDAKTYCZNE :  

      karty pracy,

      ilustracje,

      nagranie hymnu,

      flaga,

      paszport,

      banknot euro,

      atlas geograficzny.

 

PRZEBIEG ZAJĘĆ :

I.       Część wstępna

1. Czynności organizacyjno – porządkowe:

-          powitanie

-          sprawdzenie obecności

 

II.    Część główna

1. Podanie tematu lekcji, zapisanie go na tablicy, przepisanie, napisanie po śladzie w zeszytach;

2. Przeczytanie podstawowych informacji i pogadanka na temat Unii Europejskiej, członkostwa Polski, prezentacja symboli, wklejenie do zeszytu notatki i podpisanie symboli, zaznaczenie na mapie konturu Polski;

3. Odsłuchanie hymnu- przyjęcie właściwej postawy ciała;

4. Karty pracy- dopasowywanie  tekstów związanych z symbolami narodowymi do wzorów graficznych (uczniowie czytający), udzielenie odpowiedzi na pytania o symbole Unii Europejskiej (prawda, fałsz )- uczniowie czytający, dopasowanie właściwych symboli do wzoru oraz dopasowanie sylab do wzoru napisu Unia Europejska (uczniowie nieczytający), odszyfrowanie tytułu hymnu Unii Europejskiej i zapisanie hasła(uczniowie czytający), pokolorowanie flagi i maskotki Unii Europejskiej(uczniowie nieczytający).

 

III. Część końcowa

1.      Krótkie podsumowanie zajęć, ocena aktywności uczniów;

2.      Porządkowanie stanowisk pracy;

3.      Zakończenie.

 

Nauczyciel prowadzący

 

             .............................................

 

Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.

Zespół Szkół Specjalnych w Żninie
Webdesign Tomasz Jaworski © 2021/2022
kontakt:
jawor.antom@gmail.com